18 Temmuz 2014 Cuma

Ian Somerhalder Hakkında 6 Bilgi!

 Herşeyden kaçsa , gideceği yer;
"Her şeyden kaçsam gideceğim yer , dünyanın en ıssız adası olurdu muhtemelen. Yanımda yalnızca kız arkadaşım, kitaplarım olurdu ve bütün gün plajda uzanırdım ya da balık tutardım."
En sevdiği oyuncı;
"Son zamanlarda Cart Grant'e karşı aşırı bir ilgi duymaya başladım. The Philadelphia Story'yi beş kez izledim. Onların dönemi gerçekten başkaymış."
Gizli yeteneği;
"Sanırım yapmakta en başarılı olduğum şey, çılgınlar gibi yemek pişirmek.( :D <3 ) New Orleans'llıyım ve bir süre İtalya'da yaşadım. İki kültürün de mutfak alışkanlıklarından nasibimi aldım."
Favori yemeği;
"Özellikle Los Angeles'taki favori yemeğim, ismini vermek istemediğim bir restorantın somonu. Sedir üzerinde pişirdikleri bu somonun bir eşi daha yok!"
En sevdiği spor;
"Tabii ki futbol! Futbol oynayarak büyüdüm ve 16 yaşında yalnız başıma Avrupa'ya taşınınca futbol, hayatımın çok önemli bir parçası haline geldi. "
Üst üste dinlediği şarkı;
"Radiohead'den Karma Police. O şarkının adının bir zamanlar yaşadığım apartmanla bir bağlantısı var. Benim için kişisel bir şarkı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder